torsdag 5 mars 2009

Lycklig…

Just nu studsar jag runt i ett lyckoland med bilden av min älskade på näthinnan och ljudet av Hennes röst ständigt i mitt öra…

För bara två månader sen var jag trött, less och tänkte att jag fått en otroligt kass deal i livet… Nu tänker jag att två liv blivit beredda under lång tid för att nu äntligen få stråla samman till något fantastiskt vackert.

Love Jag noterade när jag gick på stan att det inte finns någon som är så vacker som Hon, verkligen ingen! När jag pratar med Henne så känns det som om det inte bara är prat – det är ett möte mellan själar! Jag älskar Henne så! Och det bästa är att kärleken är besvarad! Hon tycker om mig också! Ibland stannar jag upp och ler, bara ler över den tanken – Hon älskar mig också!

Och det bästa är att mitt i allt detta förälskelsepjoller och rosa moln och fluff så känner jag mig trygg, lugn och fylld av tillförsikt. Jag har hittat någon att dela livet med – ett långt och lyckligt liv!

Puss på er!

/Rev.D

2 kommentarer:

Sara the Person sa...

Det kommer små tårar av lycka här ska du veta...

Anonym sa...

Åh, vad härligt det låter! Hoppas jag är på väg in ett sånt där rosa moln jag med... :-)