onsdag 25 februari 2009

Jag vill inte sova i en snödriva!

Jag åker till kungliga huvudstaden om fyrtiofyra timmar… Jag skall till att börja med besöka SysterYster och hon har hotat mig med att jag får sova i en snödriva om jag inte nämner henne i min blogg…

SysterYster – concider yourself nemnd!!!

Just nu befinner jag mig i en virvelvind som jag hoppas aldrig ska ta slut! Endast vid ett tillfälle tidigare i mitt liv har jag råkat på en sådan tvillingsjäl som jag hittat nu! YES, mina damer och herrar, Rev. D´s singeldagar är förhoppningsvis, snart ett minne blott!

ballong Hon är så mycket, hon är så vacker, hon är så klok, hon är så rolig, hon är så… jaaa… inte hade man väl väntat sig att man vid mogna trettiofem kollrar runt som en förvirrad fjortis.

Men mitt i denna virvel, mitt i denna känslostorm känner jag ett sånt lugn, en sån trygghet – Gud är i sanning god!

Idag är det askonsdag, fastan inleds – men jag får skriva mer om det en annan dag.

Nu skall jag bara sitta på en stol, räkna timmar och le fånigt!

Puss, men bara på en av er!

/Rev.D

4 kommentarer:

Sara the Person sa...

Grattis kära älskade du! Önskar dig sannerligen ALLT GOTT, det är DU VÄRD!!!
Kramar från mig och sambon

Britt-Marie sa...

Hörru -- nu hänger inte en utomstående med i det här -- men hur slog blixten ner i mister?
Och vem är denna underbara?

Svara inte, jag är bara nyfiken!
Och mest av allt -- glad för din skull! Lycka till!
*kram*

Tjattrin sa...

Vännen!
Mitt hjärta ler i kapp med ditt, hoppas du får en underbar helg....och alla dagar efteråt också =)

KRAM!

Maria sa...

...och störst av allt är kärleken! Grattis, kul att höra:)