lördag 14 februari 2009

Om jag vore en frukt...

Så vore jag tydligen en Pommelo...012  Bilden togs under trevliga omständigheter hos Murtas där "the omoralisk schlager-festival" betittades. Jag är faktiskt inte helt missnöjd den här gången! En av låtarna hade ju ett riktigt gitarrsolo, det tror jag faktiskt inte att jag någonsin hört i dessa paljettprydda och discodängande sammahang?!?Countrygänget hade ju dessutom de bästa sångrösterna på länge... 

Annars måste jag säga att dagen har varit lite småbitter... Alla hjärtans dag och det enda mess jag fick var från en fantastisk vän som upplyste mig om att hennes man är fantastisk (vilket han iofs. är!)

Men ändå?!? Hur svårt skall det vara att hitta en flicka som är snygg, smart, rik och hungrig? Det sista beroende på att jag tycker så mycket om att laga mat!

Nåja, jag tror fortfarande att jag är på väg mot en ny vår - imorgon är det jobb och sen skall kroppen späkas i lite innebandyövningar. Å så vältränad jag kommer att bli!

Fruktiga pussar (fruktade pussar?!?)

/Rev.D

2 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Nu har jag länkat dig till min blogglista -- i hopp om lite hjälp på traven...*ler*...

Och hörru -- en fråga bara -- hur många sms skickade du med hjärtehälsningar igår??? Man kan inte bara få du vet...

Iallafall...ska inte säga att min man är den allra bäste, för det är han ändå, men skickar ändå en skön hjärtekram till dig!
*kraaaaaaaaaaaaaaaam*

Anonym sa...

Okej, jag är snygg, smart och hungrig. Det föll på rik. Attans oxå ;)

*snokar runt som vanligt*