fredag 5 december 2008

A state of grace...

Under två dagar har jag haft glädjen att få umgås med hela arbetslaget under en resa till Östersund. Vi har teambuildat på Bodaborg, ätit god mat, dansat och besökt julmarknaden på Jämtli.

Min bestående tanke är att jag skattar mig lycklig som får arbeta med så begåvade, roliga och driftiga människor!

Kloka kollegan, Rallykantorn, Djungelrockaren - var och en av er är stjärnor på det ni gör! Ni går inte bara till jobbet för att få ut en lönecheck i slutet på månaden - ni älskar det ni gör och ni vill göra ert allra yttersta för att just vår församling skall vara en bra församling. Detsamma gäller för det stora stora flertalet av dem som jobbar hos oss! Från städ till kansli, från musik till diakoni - det är begåvade och duktiga människor med enormt hög kompetens inom sina respektive områden!

För alla er som jobbar med mig och läser denna min blogg; jag är stolt och glad att få vara er arbetskamrat och kollega!

Kollegiala pussar på er!

Rev.D

2 kommentarer:

Erika, Rallykantor sa...

Ibland så... Är du klokare än annars!! Bilen la förresten av Gottne :o)

Rev. D sa...

Och med tanke på hur klok jag är i vanliga fall (and u know I am...) så måste detta vara något alldeles särdeles!!! :-D