söndag 4 januari 2009

Back in black!

Man skall inte låta bli att uppdatera sin blogg så här! Det är ju jättelängesen jag skrev något! Jag kan väl iochförsig skylla på att jag inte haft tillgång till dator under julhelgen och sen har jag passat på att fira in 2009 med en ordentlig influensa - därav min underlåtenhet att sätta virituella fotspår i tillvaron!

017Så - julen. Julen var väl... Ok... man skall inte klaga. Fast det är lite frustrerande när ens åldrande föräldrar inte förstår att man är trettiofem och inte sjutton. Jag insåg dock att jag saknar platsen där jag har mina rötter mer än jag anat eller möjligen velat erkänna tidigare.

Annars var julens  behållning när sonen bestämde att han skulle vara tomte. För att kunna vara det måste man ju ha ett skägg, en sax, kopieringspapper och lite silvertejp! Han är ett geni den pojken!

Jag vill önska dig som läser denna blogg ett gott nytt år, må din väg gå dig till mötes och må vinden var din vän!

För övrigt anser jag att alla som skrämmer min hund med raketer borde få en kinapuff i näsan!!! Raketer får man skjuta mellan 23.45 den trettioförsta och 00.15 den första. Nu är det den fjärde januari och det smällen fortfarande!

Puss på er!

/Rev.D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men på vilket härligt sätt du skriver.. och blev fast alldeles förlänge.. men nu ska jag söka upp sängen..

God fortsättning du och de dina!

//Sterling

Rev. D sa...

Hej Sterling!
Trevligt att du tycker om det jag skriver! Vill du ha en respons så bifoga din e-post! (den kommentaren publicerar jag naturligtvis inte!)

Tjipp!
/Rev.D